Heeft u een klacht?
Wij proberen ons werk zo goed mogelijk te doen. Maar soms kan er iets misgaan. Bent u niet tevreden over ons? Laat het ons dan weten. Samen komen we eruit.
Hoe kunt u uw klacht bij ons inleveren?
Per webformulier
Via het webformulier.
Per post
Zet in uw brief in ieder geval:
- uw naam, adres en telefoonnummer
- de datum
- waarover u klaagt
- wanneer het gebeurde
Vergeet niet uw handtekening onder de brief te zetten. Anders kunnen we uw klacht niet behandelen.
Stuur uw klacht naar:
- Waterschap Zuiderzeeland
- Postbus 229
- 8200 AE Lelystad
Persoonlijk
U kunt ook langskomen op ons Waterschapshuis: Lindelaan 20 in Lelystad. Bereid uw klacht dan goed voor. Hoe beter uw verhaal, hoe sneller wij uw klacht kunnen behandelen.
Wat doen wij met uw klacht?
Wanneer u een klacht indient, ontvangt u van ons altijd een bevestiging dat we uw klacht hebben ontvangen.
Gaat uw klacht over het gedrag van een van onze medewerkers? Dan krijgt deze medewerker de kans om met u in gesprek te gaan om de situatie uit te leggen en samen een oplossing te zoeken. Meestal wordt er dan binnen enkele dagen contact met u opgenomen.
Komt u er samen niet uit? Dan wordt uw klacht verder opgepakt door de klachtencoördinator. Ons streven is om uw klacht binnen zes weken af te handelen, waarbij u de kans krijgt om uw klacht mondeling toe te lichten. U ontvangt altijd een schriftelijke reactie van de klachtencoördinator.
Bent u het oneens met hoe wij met uw klacht omgaan?
Bent u niet tevreden over de afhandeling, dan heeft u de mogelijkheid de Nationale Ombudsman binnen één jaar in te schakelen. Meer informatie vindt u op de website van de Nationale Ombudsman.
Vragen of opmerkingen?
Neem contact op.